Altula Chile

El mejor catálogo de libros en formatos PDF, EPUB y MOBI

Blender 3D Incredible Machines

Descripción del libro

Libro Blender 3D Incredible Machines

Design, model, and texture complex mechanical objects in BlenderAbout This Book- Develop realistic and awesome machines for your 3D projects and animation films- Gain the ability to look at a piece of machinery in real life and then recreate it in Blender- Develop a comprehensive skill set covering key aspects of mechanical modelingWho This Book Is ForThis book is intended for consumers and hobbyists who are existing users of Blender 3D want to expand their capabilities by diving into machine modeling with Blender 3D. You are expected to have experience with basic Blender operations.What You Will Learn- Reacquaint yourself with Blender's modeling toolset- Practice fundamental skills that are applicable to a range of modeling projects- Know when and where to use various types of geometry-something that saves time in one instance will pose significant problems in another- Think ahead and plan your project out to significantly improve both quality and efficiency- Create models for freestyle use- Overcome challenging modeling problems- Create customized game models that can easily be exported to other formats. This is one of the most popular uses of Blender, and the results can be incorporated into game design!- Get comfortable with the start-to-finish process to create any type of hard surface modelIn DetailBlender 3D is one of the top pieces of 3D animation software. Machine modeling is an essential aspect of war games, space games, racing games, and animated action films. As the Blender software grows more powerful and popular, there is a demand to take your modeling skills to the next level. This book will cover all the topics you need to create professional models and renders.This book will help you develop a comprehensive skill set that covers the key aspects of mechanical modeling. Through this book, you will create many types of projects, including a pistol, spacecraft, robot, and a racer. We start by making a Sci-fi pistol, creating its basic shape and adding details to it. Moving on, you'll discover modeling techniques for larger objects such as a space craft and take a look at how different techniques are required for freestyle modeling.After this, we'll create the basic shapes for the robot and combine the meshes to create unified objects. We'll assign materials and explore the various options for freestyle rendering. We'll discuss techniques to build low-poly models, create a low-poly racer, and explain how they differ from the high poly models we created previously.By the end of this book, you will have mastered a workflow that you will be able to apply to your own creations.Style and approachThis is an easy-to-follow book that is based around four concrete projects. Each topic is explained sequentially in the process of creating a model, and detailed explanations of the basic and advanced features are also included.

Información del libro

Cantidad de páginas 392

Autor:

  • Christopher Kuhn

Categoría:

Formatos Disponibles:

MOBI, PDF, EPUB, AZW

Descargar Ebook

Valoración

Popular

3.3

76 Valoraciones Totales


Más libros de la categoría Informática

Windows 365

Libro Windows 365

Microsoft acaba de presentar su primer Windows híbrido. La virtualización completa llega al sistema operativo para montar tu propia PC a medida, pero en la nube. En este Informe USERS se presentan los detalles de esta apuesta de Microsoft y cómo puedes sacarle provecho.

Desarrollo de Bases de Datos. Casos prácticos desde el análisis a la implementación. 2ª edición actualizada

Libro Desarrollo de Bases de Datos. Casos prácticos desde el análisis a la implementación. 2ª edición actualizada

Este libro presenta un magnífico análisis conceptual (utilizando el Modelo E/R) y diseño lógico (utilizando el Modelo Relacional). Cuenta con una colección de ejercicios prácticos relacionados con todas y cada una de las fases de desarrollo de bases de datos, desde su análisis hasta la implementación, incluyendo el almacenamiento físico, así como la organización de ficheros. También se incluyen ejercicios sobre bases de datos distribuidas.

Circuitos de Interfaz Directa Sensor-Microcontrolador

Libro Circuitos de Interfaz Directa Sensor-Microcontrolador

Este libro describe el diseño y la caracterización de circuitos de interfaz directa entre sensor y microcontrolador. En estos circuitos, el sensor proporciona una señal modulada en el dominio temporal (por ejemplo, variaciones del periodo o de un intervalo de tiempo) que puede ser digitalizada directamente por el microcontrolador mediante los temporizadores internos. El libro analiza primero la conversión tiempo-digital realizada por el microcontrolador. Posteriormente, propone y caracteriza circuitos de interfaz directa tanto para sensores moduladores clásicos (básicamente, sensores...

Domine HTML 5 y CSS 2

Libro Domine HTML 5 y CSS 2

El libro que tiene en sus manos es un tratado exhaustivo de HTML. La versión actual, la 5, presenta algunas mejoras o ampliaciones con respecto a la tradicional versión 4. Sin embargo, todo lo que era válido en HTML 4 lo es también en HTML 5. Quizás la diferencia más relevante, por encima de los pocos añadidos que tiene la actual versión, es la forma inherente de trabajar. En efecto, las tendencias actuales implican un uso profundo de las llamadas Hojas de Estilo en Cascada. Por esta razón hemos incluido cinco capítulos que describen todo lo que necesita saber en este terreno. Tanto ...

Últimas novedades en libros



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas