Altula Chile

El mejor catálogo de libros en formatos PDF, EPUB y MOBI

Os servizos no cambio de modelo agrario

Descripción del libro

Libro Os servizos no cambio de modelo agrario

Este libro da conta da importancia dos servizos no proceso de cambio no sector agrario ao longo das últimas décadas. Debulla o modo en que, ao longo das últimas décadas, os profesionais do agro e da gandería en Galicia van botando man de diversos servizos para incorporar innovacións, adaptarse a un mercado e un cadro regulador cada vez máis complexos e así poder manter a súa competitividade no mercado, coidar do medio ambiente e proporcionar bos alimentos, sen deixar de aspirar a unha mellor calidade de vida. O fío condutor do libro é a idea de que a expansión dos servizos no sector agrario reflicte a resposta adaptativa dun sector que vive una profunda crise e que precisa responder ás dinámicas globais da agroindustrialización e a liberalización dos mercados, aos novos retos da política agraria e rural, aos retos da sustentabilidade así como á evolución das propias estruturas agrarias nas últimas décadas. A través dun percorrido polos principais cambios do contexto económico, institucional e tecnolóxico que afectan ao sector agrario galego, a autora presenta ao público unha análise do cambio de modelo agrario galego no contexto da Economía de Servizos e do Coñecemento. A terciarización do sector agrario defínese pola crecente importancia e presenza dos servizos en torno ás actividades propias das explotacións agrarias. Máis alá da contratación de servizos especializados de maquinaria para as tarefas en campo, que xa conta cunha notable tradición no agro galego, este estudo mostra e explica a crecente intervención de axentes externos que aportan coñecemento técnico especializado para asesorar aos agricultores e gandeiros na innovación dos procesos produtivos agrarios e, nalgúns casos, substituílos. Afonda no estudo do papel desenvolvido polas cooperativas agrarias e outras asociacións propias do sector, incluídos os propios sindicatos agrarios. Estes axentes revélanse como fundamentais na prestación de servizos, pola súa proximidade (física e cognitiva) e pola súa capacidade de conseguir economías de escala. Igualmente, poderían sentar as bases, a través de novos servizos, para un novo modelo agrario sustentable que aproveite plenamente as potencialidades do rural galego.

Información del libro

Cantidad de páginas 126

Autor:

  • Ángeles Pereira Sánchez

Categoría:

Formatos Disponibles:

MOBI, PDF, EPUB, AZW

Descargar Ebook

Valoración

Popular

4.5

31 Valoraciones Totales


Más libros de la categoría Economía y Negocios

Propósito y valores

Libro Propósito y valores

En los últimos años, han tenido un gran auge dos grandes conceptos del management: propósito y valores, los cuales tienen una incidencia muy importante en el éxito de una organización. Este libro explica qué son y cuáles son las causas de este auge, además de describir qué metodologías y herramientas pueden facilitar su implementación, a partir de experiencias de casos reales y prácticas en empresas, y cómo se puede obtener retorno real al invertir en estos conceptos. De lectura fácil y amena, el libro tiene un enfoque eminentemente práctico que ayuda a entender las dos...

Las trampas del deseo

Libro Las trampas del deseo

¿Por qué compramos lo que compramos? ¿Somos realmente dueños de nuestras decisiones o se nos puede manipular como consumidores? ¿Tienen trampa las ofertas? Qué influye en que un producto nos parezca caro o barato? ¿Gasta más quien paga con tarjeta de crédito? ¿Por qué compramos cosas que no necesitamos? ¿Influyen las marcas en nuestro grado de satisfacción ante un producto? ¿Hay robos más éticos que otros? ¿Somos compradores compulsivos e irracionales? Este libro apasionante, riguroso y ameno responde a estas y otras muchas preguntas sobre nuestras decisiones cotidianas, como ...

Los Pilares Del Marketing

Libro Los Pilares Del Marketing

Este libro pretende dar a conocer, de forma generalizada y sintetica, los principales aspectos del marketing, eso es, los pilares sobre los que debe planificarse un marketing adecuado al mercado en el que se desea incidir. Aspectos como la investigacion del mercado, la segmentacion o el comportamiento del consumidor son elementos capitales para descifrar el mercado y conocer que se ofrece y a quien. Todo ello, junto con los objetivos de la empresa, los recursos con que cuenta y el posicionamiento elegido, facilitara la eleccion de un modelo apropiado para aplicar la estrategia de marketing....

UF0349 Atención al cliente en el proceso comercial

Libro UF0349 Atención al cliente en el proceso comercial

Una correcta atención al cliente es el requisito prin­cipal para lograr el éxito en el proceso comercial. Por lo tanto, el profesional debe saber comunicarse de forma adecuada para incentivar la compra y para solucionar cualquier problema que pueda surgir du­rante la operación. A lo largo de las cuatro unidades didácticas que componen este manual, publicado por Ideaspropias Editorial, se estudiará el procedimiento, las técnicas y los medios de comunicación comercial, así como la tramitación de los servicios de posventa, entre los que destacan el seguimiento comercial, la...

Últimas novedades en libros



Últimas Búsquedas


Categorías Destacadas